Maria Palma s’immergeix a les profunditats del subconscient a la recerca de respostes

01.01.2024 Arts en viu

la veu submergida maria palma
    1. Després de la seva estrena a Fira Tàrrega 2023 i d’una breu estada al Centre de les Arts Lliures en el marc del Grec Festival de Barcelona 2023, La veu submergida de Maria Palma Borràs torna a l’espai durant quatre úniques funcions, de l’11 al 14 de gener. La veu submergida és una peça multidisciplinària que posa en diàleg el circ amb un medi poc habitual, l’aigua. Una gran peixera plena d’aigua serveix de pretext per parlar de silencis, barreres i superacions. És un camí cap a les profunditats del subconscient a través de l’experiència de l’apnea on l’espai sonor i lluminós són protagonistes.
    2. El projecte va ser seleccionat en la primera convocatòria de projectes escènics del Centre de les Arts Lliures l’any 2021, en la categoria de laboratori de poesia escènica. Es tracta d’una coproducció de Maria Palma Borràs i el Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa. I compta amb la col·laboració de l’Espai d’Acompanyament de La Central del Circ, el programa de suport a la creació de FiraTàrrega i el Festival Cantilafont/Cardant Cultura.
  1. Fotografia: Antoni Serra