La nostra
botiga

La nostra botiga promou el coneixement i la divulgació de l’obra del poeta Joan Brossa a través d’una àmplia selecció de publicacions: poemaris, llibres d’estudi, catàlegs d’exposicions, edicions especials, etc. També hi trobareu facsímils, obra original del poeta i diversos productes d’inspiració brossiana.

ABONAMENTS

Consulta les diferents modalitats d’abonament per gaudir de la temporada en curs

Publicacions

Hi trobareu poemaris de Joan Brossa, llibres de poesia visual, el teatre complet, publicacions infantils, catàlegs d’exposicions, edicions especials vinculades a projectes de recerca i de creativitat que impulsa la Fundació i també estudis sobre la vida i l’obra del poeta.

Facsímils

Hi trobareu reproduccions d’alguns dels poemes visuals de Joan Brossa més coneguts.

Productes brossians

Hi trobareu una petita selecció de productes d’inspiració brossiana de forma i tipologia diversa.

Poemes visuals

Hi trobareu obra original numerada i signada per Joan Brossa que s’entrega acompanyada d’un certificat d’autenticitat. Si esteu interessats en adquirir-ne algun o voleu saber-ne més, poseu-vos en contacte amb nosaltres.

Cartells

Hi trobareu cartells originals dissenyats per Joan Brossa.

Poemes objecte

I si esteu interessats en l’obra tridimensional de Joan Brossa, feu una ullada al nostre catàleg de poemes objecte. En aquest catàleg trobaràs tots els poemes objecte de Joan Brossa, signats i numerats, que tenim a la vostra disposició. Per a qualsevol informació relacionada amb aquestes obres, posa’t en contacte amb nosaltres i resoldrem tots els teus dubtes.