EL MAPPING DE LA MERCÈ DEDICAT A JOAN BROSSA

15.09.2019 Commemoració

‘Brossa a capell A’ és l’espectacle de videomapatge que es projectarà a la façana de l’Ajuntament durant La Mercè.

La Mercè celebra l’Any Joan Brossa convertint l’univers brossià i, en concret, un conjunt molt característic de lletres que remeten a l’imaginari del poeta, en protagonistes de l’espectacle de projeccions , una creació de l’estudi balear Dalumen Lab que ha rebut assessorament conceptual des de la Fundació Joan Brossa. El videomapatge es podrà veure cada vespre a la façana de l’Ajuntament de Barcelona i s’estructura en tres parts: Naixement, Camí i Destrucció. Així doncs, mentre sona música de Julie Reier, es podrà veure com pren vida la iconografia creativa del poeta.

A la vegada, l’espai expositiu de la Fundació també s’afegeix a la Festa Major i obrirà les seves portes al públic el dia 24, de 16 a 21h., en l’horari habitual. L’exposició ‘La xarxa al bosc. Joan Brossa i la poesia experimental, 1946-1980’, comissariada per Eduard Escoffet, repassa les diverses tendències de la poesia experimental a Europa i Amèrica entre els anys 1946 i 1980, el mateix moment en què Joan Brossa desenvolupa el seu llenguatge poètic, i es podrà visitar fins al 17 de novembre. L’entrada és gratuïta.