BROSSA ARRIBA ARREU

20.01.2019 Commemoració

Presentem un dossier d’activitats brossianes que la Fundació ha preparat en el marc de l’Any Joan Brossa.

Des de la Fundació Joan Brossa, en el marc de la celebració del centenari del naixement del poeta, hem preparat una selecció d’activitats brossianes de format divers i adreçades a diferent tipus de públic amb la finalitat de difondre l’univers creatiu de Brossa i de facilitar la programació d’aquells equipaments que tinguin interès a sumar-se als actes de commemoració del centenari del naixement del poeta. Espectacles, performances, conferències, recitals poètics, clubs de lectura, exposicions itinerants, rutes literàries i tallers creatius són algunes de les propostes que la Fundació posa a la vostra disposició per donar a conèixer la producció ingent d’un creador que va concebre l’acte poètic com un exercici necessari per a la condició humana.

Amb aquest recull la Fundació ha volgut facilitar la feina de totes aquelles entitats que tenen interès a programar alguna activitat brossiana durant el 2019. Així doncs, a banda de la descripció de cada proposta, se’n faciliten els requisits tècnics, el pressupost corresponent i la persona de contacte per tal d’establir una comunicació directa, sense intermediaris. El conjunt posa de manifest la pluralitat de formats disponibles, la interdisciplinarietat del poeta i la xarxa brossiana de poetes, creadors, companyies teatrals, mags, estudiosos, etc. que la Fundació ha anat teixint durant tots aquests anys.

DESCARREGUEU-VOS EL DOSSIER D’ACTIVITATS

Per a qualsevol dubte vinculat amb aquest dossier, escriviu un correu electrònic a Judith Barnés: jbarnes@fundaciojoanbrossa.cat