18 de maig: Passa dia i nit a La Brossa!

Dissabte 18 de maig obrim les portes per acollir una programació especial amb motiu de dos esdeveniments únics a la ciutat: el festival Barcelona Poesia La Nit dels Museus. De 12.30 a 00 h i de manera ininterrompuda, podràs gaudir de dotze hores d’activitat gratuïta en què la cultura i l’entreteniment seran les protagonistes. I, com a novetat, aquest any tindrem un pica-pica de la mà del Bar de La Cañada del Poblesec!

BARCELONA POESIA
De 12:30 a 14 h
Enguany retem homenatge a Lis Costa amb el programa POESIA PÚBLICA, amb intervencions  de Miriam Reyes, que invocarà la seva veu camb interludis sonors, amb Joan Casellas, que ens oferirà l’acció “Costa de Lis”, amb els happenings de Bartomeu Ferrando i la micropoesía de Ajo, entre altres propostes.

PICA-PICA AMB LA CAÑADA
De 14 a 16 h
A la terrassa de la Brossa tindrà lloc un pica-pica a càrrec del bar La Cañada del Poble Sec, que inclou:
– Olives Bailén
– Empanada Gallega
– ‘Montaditos’ d’albergínia i carbassó
– Truita de patates
– Pa amb tomàquet
El pica-pica té un cost individual de 10€ amb beguda inclosa. Pots reservar el teu tiquet amb una consumició gratuïta (vi, cervesa, vermut o refresc) aquí. El pagament es farà a la taquilla de la Brossa.

LA NIT DELS MUSEUS
De 19 a 00 h
A banda de poder visitar totes les exposicions en curs del centre, us oferim dues activitats vinculades a l’exposició permanent dedicada a Joan Brossa i a l’exposició guanyadora de la convocatòria PostBrossa 2023.

20:45 h – Visita guiada a l’exposició ‘Joan Brossa. La sensació mental d’una felicitat completa’, de la mà de la seva comissària Anna Llopis

22:30 hPerformance de Jose Begega ft. Amanda Araújo dins de l’exposició ‘Les planàries i les tènies’