
de Mar Reykjavik
Principi, principi, principi és un dels tres projectes guanyadors de la convocatòria oberta PostBrossa 2023.
Principi és un assaig fílmic sobre el brot, sobre el principi. Una pel.lícula conformada per set actes que son principis o l’intent d’estirar un principi fins al final. Principi és començament i també es el conjunt de valors, creençes i normes que organitzen el món. El principi d’aquesta pel.lícula és el principi d’aquesta pel.licula —que va sobre ella mateixa, sobre la seva pertinència i ocupació—. Un assaig contra el relat.
Mar Reykjavik (Sagunt, 1995)
És Màster en MasterLav Laboratori de creació audiovisual contemporània i graduada en Belles Arts per la Universitat Politècnica de València. Compagina la seva pràctica artística amb la docència treballant en espais com Master Lav Laboratori de creació audiovisual contemporània, EACC Espai d’Art Contemporani de Castelló o IED Institut Europeu del Disseny.
El seu treball s’ha pogut veure en espais com galeria Rosa Santos, IVAM, Fundació La Posta, Pols a València; Angels Barcelona, Centre Cívic Can Felipa a Barcelona; CA2M, La Casa Encendida, Matadero, galeria Rosa Santos a Madrid; Fundació Bilbaoarte al País Basc, Centro Párraga o galería Artnueve a Múrcia i internacionals com Spacio Franco a Palerm, SupermarketArtFair a Estocolm, el Centre Cultural el Recoleta a Buenos Aires o l’IAC de Lyon dins de la 16ème Biennal de Lyon. Ha estat resident en Residències de Creació a Matadero (2022), Cultura Resident (2020), Centre Huarte (2020), Resistències del GVA a València (2019 i 2021), Artistas En Residència CA2M i La Casa Encendida (2019), Fundación Bilbaoarte (2018).