mar reykjavik conversa amb claudia elies
CONVERSA AMB CLAUDIA ELIES

El pròxim dijous 1 de febrer el Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa acull un diàleg entre l’artista Mar Reykjavik i Claudia Elies, directora d’Art Nou, en el qual parlaran dels ‘principis com’. Set principis dits, un diàleg que fa pública una conversa que hi ha darrere i al costat de l’assaig fílmic Principi, principi, principi -que també el sosté i el travessa-.
La conversa forma part del programa públic de la instal·lació Principi, principi, principi de Mar Reykjavik, que es podrà veure a l’espai fins al 25 de febrer. La instal·lació és un dels tres projectes guanyadors de la convocatòria oberta PostBrossa 2023-24 del Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa.

Claudia Elies
Graduada en història de l’art per la Universitat de Barcelona i la Università degli studi di Bologna i en teoria de l’art per Goldsmiths, University of London. Ha treballat al Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA) per a l’exposició Poesia Brossa; i com a coordinadora de la Galeria Estrany – de la Mota. Actualment és la directora d’Art Nou, festival d’art emergent de Barcelona i L’Hospitalet de Llobregat.
Entre els seus projectes destaquen: Raíces por defecto a la Sala de Arte Joven (Madrid, 2022), ¡Perder el tiempo y encima procurarse un reloj para este propósito! a Can Felipa (2019), Agencia en porvenir: No todos visibles nada transparente en el Centre d’Arts Santa (2017).
Mònica (2017).