Pepa Catalá, creadora de la imatge de la temporada 2024-2025

20.09.2024 General
pepa catalá
  • La directora d’art i artista plàstica Pepa Catalá és la creadora de la imatge de temporada 2024-25 de la Brossa.
  • Allà on couen les arts retrata una programació híbrida que naturalment traspassa els límits entre disciplines.

La guanyadora de la convocatòria imatge de temporada 2024 del Centre de les Arts Lliures, Pepa Catalá, ha estat l’encarregada de crear la identitat visual de la programació 2024-25 de la institució. Un conjunt de propostes escèniques, visuals, textuals i formatives en què el joc, l’experimentació i la cultura popular tenen un paper destacat.

Memòria i contemporaneïtat dialoguen en una programació híbrida que naturalment traspassa els límits entre disciplines. Tot allò que es podrà veure a la Brossa d’octubre a juliol trenca amb definicions i arquetips convencionals, se situa als marges i n’explora les possibilitats. Per primera vegada des de la seva fundació l’any 2021, arts visuals i escèniques es cohesionen al Centre de les Arts Lliures per presentar un projecte únic basat en el patrimoni, el suport a la creació, l’educació i la recerca.

La imatge de temporada dissenyada per Catalá veu d’aquests elements i convida a mirar i parlar de tot allò que passa desapercebut, de tot allò que es cuina a foc lent. Segons explica la directora d’art, “la proposta visual d’enguany parla de tot allò que no es veu, però que existeix i resideix en molts dels racons de la nostra cultura”. “A través del poder de la imatge, presentem aquesta temporada com un brou que es cuina a foc lent”, afegeix. “Unes mans amb memòria que cuinen, uns peus que celebren i s’expressen i, enmig de tot, el Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa, fent de fil i agulla que teixeix passat i present”.