![](https://fundaciojoanbrossa.cat/wp-content/uploads/2023/06/storie_vermell-e1718970559861-1024x1015.png)
Atenció al públic i gestió de taquilla. Obert procés de selecció
![públic gestió taquilla](https://fundaciojoanbrossa.cat/wp-content/uploads/2023/12/storie_blau-e1703069820356-2000x1278.png)
El Centre de les Arts Lliures de Barcelona obre un nou procés de selecció per trobar perfil professional d’atenció al públic i gestió de taquilla.
Funcions:
– Atenció al públic (tasques de consergeria, informació de les activitats, venda d’entrades i gestió de reserves, etc.).
– Suport a la gestió de ticketing amb plataforma Koobin (control de venda d’entrades, obrir i tancar venda d’entrades al programa, liquidació i arqueig de caixa, etc.).
Requeriments:
– Competència digital.
– Competència en llengua catalana, castellana i anglès.
– Persona responsable, resolutiva i amb capacitat de treball en equip.
Oferim:
– Jornada de 26,5 h setmanals.
– Horari de dimecres a divendres de 17 a 22 h; dissabtes de 15.30 a 22 h i diumenges de 15 a 21 h (presencialitat requerida).
– Contracte indefinit amb període de prova.
– Sou: 13.500 € bruts anuals.
Per participar en el procés de selecció cal enviar carta de motivació i CV a fundacio@fundaciojoanbrossa.cat fins al 3 de gener.
Incorporació a partir de gener.
També et pot interessar
![](https://fundaciojoanbrossa.cat/wp-content/uploads/2023/06/storie_vermell-e1718970559861-1024x1015.png)
![En Residència 23-24](https://fundaciojoanbrossa.cat/wp-content/uploads/2024/03/IMG_7310-1024x768.jpg)
Relatoria del projecte EN RESiDÈNCiA
Relatoria del projecte EN RESiDÈNCiA
![variar, voltar veïnar art for change](https://fundaciojoanbrossa.cat/wp-content/uploads/2024/02/IMG_6969_ed-1024x728.jpg)