Tercera edició de càpsules formatives

27.01.2021 Mediació

El proper mes de febrer reprendrem el curs ‘Univers Brossa. El potencial educatiu d’un poeta polièdric’, una iniciativa que s’adreça a docents de tots els nivells educatius, que tinguin interès a treballar a l’aula la figura de Joan Brossa des d’una perspectiva multidisciplinària. El curs se centrarà en la poesia escrita, la tridimensionalitat de l’objecte, l’impacte comunicatiu dels poemes visuals, el potencial creatiu d’un arxiu poètic i les pràctiques creatives vinculades a la veu i al cos. Així doncs, des de la totalitat de la producció del poeta es fomentarà el desenvolupament de projectes creatius i reflexius a l’aula.

El curs serà realitzat de forma virtual des de la plataforma zoom i tindrà una durada de quinze hores. La programació s’articularà en un total de quatre sessions de treball, de dues hores i mitja de durada cadascuna, de caràcter temàtic i experimental que combinarà la teoria amb la pràctica. Les darreres cinc hores del curs estaran destinades a desenvolupar una unitat didàctica innovadora i multidisciplinària que després es pugui desenvolupar a l’aula. Les formadores del curs seran Bàrbara Bayarri i Clara Barceló.

Els alumnes que assisteixin al 75% de les sessions programades i que n’elaborin la unitat didàctica, rebran un certificat de participació per part del Consorci d’Educació.

INFORMACIÓ PRÀCTICA
Calendari de les sessions: dilluns 15 de febrer, 15 de març, 12 d’abril i 10 de maig de 2021, de 17.30 a 20h.
Preu: gratuït
Inscripcions obertes fins al 14 de febrer aquí.
Places disponibles: 20
Més informació i contacte: jbarnes@fundaciojoanbrossa.cat