REOBRIM I PRORROGUEM!

31.05.2020 Fundació

La Fundació tornarà a obrir al públic a partir de divendres 12 de juny, de 16 a 21h.

Després de quasi bé tres mesos la Fundació Joan Brossa tornarà a obrir les portes al públic amb totes les condicions de seguretat i d’higiene necessàries. Ho farà a partir del 12 de juny, en l’horari habitual. Des d’aquest dia, i fins al 31 de juliol, l’horari de visita serà de dijous a diumenge, de 16 a 21h. Durant aquest període de temps no hi haurà prevista cap activitat presencial i els assistents podran gaudir de l’exposició temporal ‘La mèdium i el poeta. Una conversa astral Josefa Tolrà i Joan Brossa’, comissariada per Pilar Bonet i Sandra Martínez. L’entrada continuarà essent gratuïta. La situació excepcional que estem vivint ha fet que aquesta mostra sigui prorrogada fins al 25 d’octubre.

D’altra banda, la programació cultural de la Fundació continua en marxa i durant el mes de juliol tindran lloc dues activitats virtuals: d’una banda, se celebrarà la VI Jornada Educativa Joan Brossa ‘A partir del silenci’, que tindrà lloc els dies 2 i 3 de juliol, de 9 a 12h. i serà gratuïta; i, de l’altra, hi ha prevista la realització del curs ‘Videopoesia. Poesia en moviment’, impartit per Lis Costa i JM Jornada els dimarts i els dijous entre el 7 i el 25 de juliol, de 18.30 a 20h., amb un cost de 40€.