Programa educatiu curs 2023/2024

05.09.2023 Servei educatiu

El Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa us presenta l’oferta educativa del curs 2023/2024.

La temporada 2023/2024 és juganera i t’impel·leix a actuar. És plena de verbs que et mouen a fer coses, a traçar camins propis i a fer-te teva tota la programació. De la mateixa manera, l’oferta educativa és com un taulell de joc per jugar amb les teves pròpies normes.

Què oferim?

Itineraris urbans, tallers creatius i visites guiades al voltant de la figura de Joan Brossa i la poètica d’avantguarda.

Projectes de curs amb artistes que posen l’atenció als creuaments entre l’art i l’educació.

Formacions per a docents que motiven encontres entre llenguatges, persones i metodologies diverses.

Si vols conèixer amb més profunditat què passa a la Brossa, pots consultar la nostra memòria d’activitats educatives del curs passat, on expliquem l’evolució de cada projecte i en mostrem els resultats! Descarrega’t la memòria del curs 2022/2023.

Recorda subscriure’t al butlletí d’educació que enviem des del nostre correu. Pots donar-te d’alta clicant aquí.

Per a més informació pots enviar un correu a educacio@fundaciojoanbrossa.cat