L’ESPAI BROSSA ESTRENA BOTIGA

18.11.2018 Fundació

Ja ha passat més d’un mes d’ençà que el nou espai expositiu de la Fundació és obert al públic i més de 600 persones han vingut a visitar-lo. Aquesta bona acollida ha fet que l’entitat aposti per disposar d’un petit punt de venda amb productes brossians que podran ser adquirits durant l’horari d’obertura de l’espai, és a dir, de dimarts a diumenge de 16 a 21h.

Així doncs, a partir del mes de desembre podreu venir a comprar els productes següents:

• Una selecció de llibres de formats i temàtiques diverses sobre la vida i l’obra de Joan Brossa: poemaris, llibres d’estudi, catàlegs d’exposicions, etc.

• Facsímils diferents amb poemes visuals brossians.

• Obra original de Joan Brossa: poemes visuals i poemes objecte.

També hi haurà alguns productes de marxandatge vinculats a diferents projectes i exposicions que coordini la Fundació, així com productes de cara inspiració brossiana.

La venda de tots aquests productes, que fins ara podien ser adquirits a través del nostre web, poden facilitar que l’obra de Joan Brossa arribi a més persones i que l’esperit transformador de la seva poesia entri a les seves cases. Es tracta, doncs, de regalar o de regalar-nos una altra manera de mirar, de concebre i de pensar envers el món en què vivim.

Per tal d’engrescar-vos a conèixer aquest punt de venda, us informem que, aprofitant la campanya de Nadal, entre el 20 de desembre i el 6 de gener, tots els productes tindran un 20% de descompte. El Nadal també arriba a l’Espai Brossa!