LA FUNDACIÓ JOAN BROSSA OBRE UN PROCÉS DE SELECCIÓ DE LA DIRECCIÓ D’ARTS EN VIU

26.09.2023 General

La Fundació Joan Brossa obre una convocatòria de lliure concurrència per a seleccionar el futur membre de la direcció col·legiada per l’àmbit d’arts en viu del Centre de les Arts Lliures. Les bases ja es poden consultar i les sol·licituds es podran enviar a partir del 2 d’octubre del 2023.

Marc Chornet Artells culmina el seu programa, havent presentat recentment la temporada teatral 2023-2024, i, d’acord i amb el reconeixement de la Fundació Joan Brossa, dona per tancada la seva etapa en la codirecció del Centre de les Arts Lliures per a centrar-se en projectes propis. Chornet va assumir el càrrec el 2021 amb l’obertura del nou Centre de les Arts Lliures, projecte de la Fundació Joan Brossa que assumia la trajectòria d’aquesta institució i de l’Escenari Brossa, on havia exercit com a director artístic des de la primavera del 2019.

En aquestes tres temporades que ha dirigit, Chornet ha programat una cinquantena d’espectacles, ha consolidat una programació teatral basada en l’experimentació i la innovació i ha apostat pel suport a la creació a través de convocatòries obertes d’ajuts per a la producció de projectes escènics.

El patronat i l’equip directiu de la Fundació Joan Brossa destaquen el compromís a l’hora de divulgar la poesia escènica de Joan Brossa en la programació que Chornet ha desenvolupat durant aquesta etapa i li agraeixen la dedicació en l’obertura i construcció del Centre de les Arts Lliures.

Llegeix  la carta del director d’arts en viu Marc Chornet