CRIS BLANCO, GUILLEM ALBÀ I ANDREA JIMÉNEZ AL GREC 2024

12.04.2024 Creació
grec 2024 festival de barcelona

Un any més, el Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa participa del Grec Festival de Barcelona amb dos espectacles: Pequeño cúmulo de abismos, de Cris Blanco; i Tota aquesta por que ara tinc, de Guillem Albà i Andrea Jiménez.
La venda d’entrades per als espectacles del Grec 2024 s’obrirà el 18 d’abril a partir de les 15 h.

El passat dijous 11 d’abril es va presentar en roda de premsa la programació del Grec Festival Barcelona 2024. Vuitanta-un espectacles i més de cinquanta activitats integren la programació de la 48a edició del Festival Grec, que s’exhibiran en una cinquantena d’espais de la ciutat. “Cada Grec és especial, cada edició representa una invitació renovada per conèixer noves propostes escpeniques”, va declarar l’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, durant la presentació del festival. També va destacar l’excel·lent feina de Cesc Casadesús, director del Grec durant els darrers vuit anys.

En el marc del festival, el Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa programa dos espectacles. D’una banda, Pequeño cúmulo de abismos, de Cris Blanco. Un homenatge a la imaginació, un intent d’entendre la realitat que ens envolta, que es podrà veure a la Brossa en quatre úniques funcions, del 4 al 7 de juliol. I, d’altra banda, Tota aquesta por que ara tinc, l’espectacle de Guillem Albà i Andrea Jiménez. Un exercici teatral visceral i personal que hibrida performance, humor, paraula i gest que s’exhibirà a la Brossa del 18 al 28 de juliol.

La venda d’entrades per als dos espectacles s’obrirà el pròxim 18 d’abril a les 15 h.