El Centre de les Arts Lliures presenta la temporada 2023/2024

14.09.2023 Nota de Premsa

Aquest matí, el Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa ha presentat la temporada 2023/2024, la tercera des que el centre va obrir l’any 2021 i la seva primera temporada completa. Seran deu mesos d’arts en viu, arts visuals, pensament i art sonor a l’espai del barri del Born, que consolida una programació creada sobre quatre eixos: la tensió entre la memòria i la contemporaneïtat; l’experimentació com a base de les propostes; els llenguatges artístics híbrids, i el suport a la creació.

En aquest sentit, la direcció artística del centre, formada per Maria Canelles i Marc Chornet, ha volgut destacar que “Joan Brossa era poeta, i aquesta identitat marca la seva manera de relacionar-se amb el món. Ens interessen, doncs, les poètiques radicals que no donen res per fet, que treballen amb el que no és evident, que es col·loquen als marges de les disciplines i que posen en crisi els sistemes prefixats.”

La nova temporada, que donarà el tret de sortida el dia 20 de setembre i durarà fins al juliol del 2024, té prevista una trentena de projectes estables o puntuals, la majoria de producció pròpia, dels quals la meitat són fruit de convocatòries de suport a la creació, un compromís de la Brossa que ha anat creixent els darrers tres anys.

Descarrega el dossier de premsa