Corrupció i abús de poder a ‘Observin aquests fills de puta’

12.01.2024 Arts en viu
observin aquests fills de puta arts en viu centre de les arts lliures
    1. Des d’una mirada descarada, àcida i sense complexos, la nova comèdia de la companyia Dúo Fàcil ens convida a reflexionar sobre qui (o els qui) decideixen realment sobre les nostres vides.
      • Corrupció, abús de poder, tràfic d’influències són els protagonistes de la peça, que es podrà veure del 24 de gener a l’11 de febrer.
    2. El Centre de les Arts Lliures presenta la nova proposta escènica de la companyia Dúo Fàcil: Observin aquests fills de puta. Una comèdia escrita per Adrián Perea que vol reflexionar sobre qui, o els qui, decideixen realment sobre el nostre futur. Sobre aquells llocs i condicions en què es prenen les decisions que conformaran el nostre estil de vida. Sobre com la corrupció està normalitzada al nostre dia a dia,  amb l’única diferència que uns roben diners públics i altres només bolígrafs a Disneyland.
    3. Observin aquests fills de puta és un projecte escènic que parteix de la creació col·lectiva i de preguntar-se qui mouen els fils de la nostra societat des d’institucions, empreses i mitjans de comunicació. Des d’una mirada crítica i farcesca, segell identitari de la companyia, Dúo Fàcil vol donar el seu punt de vista sobre el funcionament de l’statu quo. La peça és una coproducció del Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa que es podrà veure a l’Espai T de l’edifici de La Seca del 24 de gener a l’11 de febrer.