BROSSA. POETA TRANSITABLE

02.05.2016 Documental

El passat dimecres, 27 d’abril, es va fer la preestrena del documental Brossa. Poeta transitable, una producció de RTVE per al programa Imprescindibles, dirigida per Manel Arranz i Soledad Gomis, al MACBA.

Aquest document se centra en la producció creativa de Joan Brossa i pren com a fil conductor la veu del poeta a partir de diferents entrevistes que li van fer. Per fer-ho possible, s’han rescatat de l’arxiu algunes entrevistes o reflexions que RTVE va fer-li quan ja era un personatge reconegut. Tampoc no falta el testimoni d’aquells que el van acompanyar durant el procés creatiu.

La realització del documental ha comptat amb la presència de Glòria Bordons, directora de la Fundació, i amb treballadors del MACBA que tenen una especial relació amb el Fons Joan Brossa com són Teresa Grandas i Marta Vega.

El documental es podrà veure, per primera vegada, el proper divendres 6 de maig, a les 21h., a La 2.

>> VEURE EL DOCUMENTAL <<