BROSSA, LA INSURRECCIÓ POÈTICA

17.02.2019 Documental

Brossa, la insurrecció poètica és una producció de Zeba Produccions amb la col·laboració de la Fundació Joan Brossa, Televisió de Catalunya, l’ICEC i la Institució de les Lletres Catalanes. El documental, dirigit per Sergi Guix i Eduard Miguel, fa un recorregut artístic i biogràfic sobre la figura del poeta Joan Brossa a partir d’estudiosos, poetes i artistes que el varen conèixer així com de nous creadors que el prenen com a referent. Des dels seus inicis en el món de la literatura a través de la coneixença de JV Foix fins a la influència i mestratge que ha tingut en l’àmbit artístic a través d’experiències avantguardistes cabdals com la revista Dau al Set. Poeta lliure i total, també va escriure més de tres-centes cinquanta obres teatrals i encara avui la seva poesia visual i objecte és reconeguda internacionalment.

La presentació d’aquest documental tindrà lloc dijous 28 de febrer a les 18.30h., a la Sala Laya de la Filmoteca de Catalunya. L’acte serà presentat pels directors del documental, per Esteve Riambau, director de la Filmoteca de Catalunya, i per Vicenç Altaió, president de la Fundació Joan Brossa. En acabar el visionat es farà un col·loqui on podran intervenir tant els entrevistats com el públic.

El documental serà emès dissabte 2 de març a El Documental del Canal 33.

VEURE EL DOCUMENTAL