BROSSA. ENTRE L’ARXIU I EL MUSEU

25.02.2016 Activitats

Organitzem una trobada de bloggers per donar a conèixer el Fons Joan Brossa.

El proper dissabte, 5 de març, tindrà lloc la primera trobada de bloggers que la Fundació Joan Brossa organitza amb el suport del MACBA. El motiu d’aquesta trobada serà el de descobrir la rellevància del Fons Joan Brossa que, des del 2012, es troba al Centre d’Estudis i Documentació del MACBA.

Glòria Bordons, directora de la Fundació Joan Brossa, i Marta Vega, cap de l’arxiu i de la bilioteca del MACBA, posaran de manifest la diversitat i la complexitat d’un arxiu que pot ésser consultat per qualsevol estudiós o investigador. Així doncs, a través d’una selecció acurada de documents coneixerem el mètode de treball del poeta, les seves inquietuds, amistats, col·laboracions, etc.

Els bloggers convidats provenen del món de l’art, la cultura i la poesia. Esperem que la convocatòria sigui tot un èxit.