carles santos visia toni jodar
VISITA COMENTADA AMB TONI JODAR

Exposició 'Carles Santos. I ara, què'

A partir de la seva experiència i treball amb el músic Carles Santos, el ballarí Toni Jodar proposa un recorregut particular per l’exposició Carles Santos. I ara, què? . El ballarí va ser el responsable del moviment dels espectacles dirigits pel músic durant el període comprès entre el 1998 i el 2010.

SOBRE TONI JODAR
Artista i mestre de dansa des de fa més de 25 anys. Combina la preparació física d’actors, el treball de consciència postural, l’especialitat de dansa jazz i la realització de diferents tallers de moviment per a estudiants, professionals i artistes d’altres àmbits. Durant la seva carrera artística ha fet més de 1000 representacions.
Com a ballarí cal destacar les intervencions com performer que va realitzar en espectacles dirigits per Albert Vidal (1978-83), Carles Santos (1984-85, 1998-99, 2003-04), Jerome Savary (1986-87) , Magda Puyo-Marta Carrasco (1997-98), Joan Baixas i Jordi Sabatés (1998). També ha realitzat col·laboracions amb Lanònima Imperial, amb Dagoll Dagom, Comediants i La Fura dels Baus, entre altres. I va ser el responsable del moviment dels espectacles de Carles Santos entre l’any 1998 i el 2010.
Actualment es dedica a la difusió del projecte Explica Dansa, guardonat amb una Menció Especial de les Arts Escèniques del premi Ciutat de Barcelona 2002 i amb el Premi 2006 de la’Associació de professionals de la dansa de Catalunya.