imatge llibre carles santos i ara que
Presentació del llibre ‘Carles Santos. I ara, què?’

Una coedició de la Fundació Joan Brossa i l'Ajuntament de Barcelona

El pròxim dimecres 3 de juliol, el Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa acull la presentació del llibre ‘Carles Santos. I ara, què?’, una coedició de la Fundació Joan Brossa i l’Ajuntament de Barcelona vinculada a l’exposició homònima que es podrà visitar a la Brossa fins al 21 de juliol. L’acte comptarà amb la participació de la directora d’Arts Visuals i Textuals de la institució, Maria Canelles; Ona Balló i Elena Lasala, comissària i documentalista de l’exposició, respectivament; i Alba Font, dissenyadora de la publicació.
La publicació és un catàleg de creació col·lectiva que destil·la l’essència d’una figura irrepetible. És també el resultat d’un procés de treball únic i singular que dóna veu a amics, companys i equips que van treballar amb el músic al llarg de la seva trajectòria, així com a noves generacions que recullen el seu llegat. A través dels seus testimonis i gràcies a la seva generositat ‘Carles Santos. I ara, què?’ proposa un viatge per la vida i obra d’un autor inclassificable, el llegat del qual ens continua fascinant per la llibertat creativa que transmet.