mirada ofici teatre montse bonet
La mirada de Montse Bonet
sobre l’ofici del teatre

Regirar en l’obra i la visió teatral de la Montse Bonet, tot xerrant amb Alejandra Jiménez Cascón.

El pròxim dimecres 21 de juny a les 21.15 h acollim l’acte La mirada de Montse Bonet sobre l’ofici del teatre, una conversa entre la directora d’escena i l’actriu Alejandra Jiménez Cascón. L’activitat, que es durà a terme a la terrassa de La Brossa, serà un diàleg entre ambdues en què parlaran, d’una banda, sobre la mirada de la Montse Bonet sobre l’ofici del teatre i, d’altra banda, la seva obra pel que fa a direcció escènica. En acabar, convidarem als assistents a un vermut.

Conversa:
Dimecres 21 de juny a les 21.15 h al Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa

Entrada lliure

SOBRE LA MONTSE BONET
Llicenciada en direcció escènica i dramatúrgia a l’Institut del Teatre de Barcelona i, posteriorment, estudia a l’escola Jacques Lecoq de París. En acabar la seva formació, va començar a treballar com a actriu per a diverses companyies, entre les quals cal destacar L’Ou Nou, El Teatrí, El Tricicle, Xalàteatre i Stare Loco.
Durant la seva llarga trajectòria ha dirigit desenes de muntatges, els dos darreres estrenats al Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa durant la present temporada: Shalom Judith, la darrera producció d’Aleteo Teatro escrita i interpretada per Alejandra Jiménez Cascón i La revolució de les 4 idees, de la companyia Dúo Fàcil. També acumula una llarga experiència en l’àmbit de la docència a diverses centres i escoles de teatre de Barcelona.