ACTIVITATS VINCULADES A ‘SONGS FOR THE BITCH-WITCH WOMEN’ DE MARIONA NAUDIN

La darrera setmana d’exhibició de la peça Songs for the bitch witch-women de Mariona Naudin aglutina tres activitats vinculades al projecte guanyador de la convocatòria Hermann Bonnín 2023.

Dimecres 17 a les 18 h, presentarem la guia “El rugido de las libélulas”, una publicació de l’associació AADAS que vol trencar amb els prejudicis i silencis associats a les violències sexuals.

Divendres 19 a les 18 h, podreu assistir a una conversa sobre les narratives periodístiques en casos de violència sexual, amb les expertes Elena Fraj i Marta Venceslao.

Dissabte 20, de 10 a 14 h, l’artista Mariona Naudin impartirà una Càpsula Indisciplinada on reflexionarem sobre què succeeix quan traspassem la línia d’allò que podem dir o fer i sobre com ens afecta la mirada dels altres. Un taller que girarà al voltant de la figura del monstre i de la recerca de la mateixa monstruositat com a via cap a la subversió, i del poder de la paraula com a eina de transformació de la realitat.