General

La creació poètica de Joan Brossa és ingent. A través d’aquest cercador tindreu accés als títols de les publicacions bàsiques de l’autor, dividides per disciplines creatives; a les obres completes, les traduccions realitzades en diferents idiomes; i a la publicacions fetes a partir de la vida i de l’obra de Brossa, ja sigui en forma de llibres, tesis doctorals, catàlegs o publicacions de caràcter infantil o juvenil.

Joan Brossa. Poesía visual 1941-1970

(2019): Joan Brossa. Poesía visual 1941-1970 (catàleg raonat de poesia visual a cura de Glòria Bordons i d’Alicia Vallina). Madrid: Fundación Azcona.

Prosa completa i textos esparsos

(2013): Prosa completa i textos esparsos (amb edició i l'estudi introductori "Un gènere imprescindible" de Glòria Bordons). Barcelona: RBA La Magrana (col. Les Ales Esteses, 338).

Itineraris brossians

• BORDONS, Glòria - GIRALT-MIRACLE, Daniel (2006). Itineraris brossians. Barcelona: Fundació Joan Brossa / Ajuntament. Publicat simultàniament amb versions en espanyol (traducció de Carlos Vitale i Pere Galceran-Uyà) amb el títol Itinerarios brossianos i en anglès (traducció de Discobole i Julie Wark) amb el títol Brossa Itineraries. La versió catalana i anglesa van ser reeditades el 2008.

• BARNÉS, Judith - BORDONS, Glòria - GIRALT-MIRACLE, Daniel (2019). Itineraris brossians. Barcelona: Fundació Joan Brossa / Ajuntament. Versió actualitzada i ampliada de l’edició del 2008. Publicada simultàniament amb versió en espanyol.

La revolta poètica de Joan Brossa

DD. AA. (2003). La revolta poètica de Joan BrossaActes del Simposi Internacional virtual i presencial sobre Joan Brossa, celebrat a la Fundació Joan Miró (25, 26 i 27 d'abril de 2001). Barcelona: Generalitat de Catalunya, Departament de Cultura, KrTu.