Memòria d’activitats del Programa de Servei Educatiu i de Mediació 2021/22

28.07.2022 Servei educatiu

Aquest 2021-2022 ha estat un any d’esforç per consolidar el programa educatiu com un dels eixos vertebradors de la programació del nostre centre. Des de la reobertura de la Fundació Joan Brossa com a nou Centre de les Arts Lliures hem continuat la nostra tasca formativa, amb vocació de servei públic, que s’ha desplegat en dues línies principals: per una banda, la divulgació de la figura i la metodologia creativa del poeta Joan Brossa —funció central de la Fundació per a la salvaguarda de la seva memòria— a partir de rutes i tallers; i, per l’altra, la col·laboració amb artistes contemporanis que empoderin l’alumnat tot estimulant la seva creativitat, mitjançant projectes de curs que teixeixen vincles entre la comunitat artística i la comunitat educativa de la ciutat.

Agraïm a tots els alumnes, docents, mediadors i claustres de mestres, així com a creadors i comissaris, que hagueu participat en el projecte per ajudar-lo a créixer. Si vols conèixer tot el que hem fet aquest any, pots descarregar-te aquí la nostra memòria d’activitats.