Artboard 1

Poesia d’HUI

14,00

Lo Niu: Poesia d’hui avui és la publicació resultant de la primera residencia de creació artística realitzada l’agost del 2022 a la Fundació Guillem Viladot-Lo Pardal d’Agramunt. La sala d’exposicións temporals es va convertir durant tres setmanes en un taller obert on els artistes van poder conèixer directament l’obra de Guillem Viladot i interactuar amb la gent del poble.

Tres mirades, tres jocs, tres maneres d’abordar l’obra de Viladot, la poesia experimental i el territorio d’Agramunt. Alba Sanchez-Fortún i Laia Rausi a Jo Poema, creen codis i signes a partis d’una serie de joies mòbils; Luis Abadia a La poesia i el joc amagat analitza els interrogants actuals sobre la identitat contemporània; Joan Codina a Històries de la Incomunicació, llibre de Guillem Viladot publicat a 1970.

Edicions La Brossa (Fundació Joan Brossa)
Any edició: 2022
ISBN: 978-84-123191-3-2