Presentació del programa educatiu per a públic escolar

06.06.2023 Servei educatiu
activitats i tallers educatius centre de les arts lliures de la fundació joan brossa

El proper 4 de juliol a les 18 h, el Departament d’Educació i Mediació del Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa presenta el programa educatiu per a públic escolar per al curs 2023-2024. Aquest esdeveniment, de caràcter gratuït, està adreçada a mestres i professors i té per objectiu donar a conèixer els projectes i les activitats educatives que la institució ofereix durant el proper curs escolar. En acabar, els assistents podran visitar l’exposició “Altres Brosses. Joan Brossa i la poesia d’acció: el parateatre”.

Presentació:
Dimarts 4 de juliol a les 18 h al Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa

Inscripció

SOBRE EL PROJECTE EDUCATIU DEL CENTRE DE LES ARTS LLIURES
→ Un projecte de caràcter holístic que transita dins i fora de les parets de la Brossa.
→ Una aposta que convida les noves generacions a esdevenir agents culturals actius.
→ Una proposta transformadora que promou les arts en llibertat per mitjà del treball col·laboratiu entre els centres educatius i creadors provinents de diverses disciplines.
→ Una forma de posar en valor la mediació i la transferència del coneixement mitjançant la visibilització de processos de treball.
→ Un desig de desplegar un programa formatiu de risc per a docents de tots els nivells des de la multidisciplinarietat.
→ Un espai de qüestionament constant que pretén sacsejar les estructures convencionals.
→ Una voluntat de nodrir i fer créixer la comunitat educativa més enllà de l’escola com a resposta a una necessitat social.
→ La pulsió d’articular un ecosistema viu que posi l’alumnat, la comunitat docent i la ciutadania en el centre.