POSTBROSSA: CONVOCATÒRIA OBERTA D’INSTAL·LACIONS ARTÍSTIQUES

24.05.2022 Arts visuals

El Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa, seguint amb el seu compromís de promoure la creació contemporània, convoca per tercer any consecutiu la crida per produir i exhibir tres instal·lacions artístiques.

Des de la seva obertura, el 16 de desembre del 2021, ha treballat per promoure la creació contemporània, pel compromís amb el sector artístic i per la defensa llegat de Joan Brossa. Com a fàbrica de creació, el Centre de les Arts Lliures és un espai obert, que aposta per actuar en xarxa, generant aliances amb agents privats i públics i col·laborant amb institucions educatives i professionals dels diversos sectors creatius i compleix una vocació pública, artística i social.

Per aquestes raons, la convocatòria 2022 presenta algunes aportacions noves i diferencials respecte a altres edicions, entre les quals cal destacar una major dotació per a cada un dels projectes. La convocatòria estarà oberta des del 23 de maig fins al 4 de juliol del 2022.

La convocatòria:
Es busquen instal·lacions artístiques que s’adeqüin a les bases, que tinguin interès artístic i capacitat crítica i la voluntat de partir d’un joc metafòric com a base de creació. S’exhibiran al Centre de les Arts Lliures – Fundació Joan Brossa al llarg de la temporada 2022-23.
La dotació per a cada projecte és de 5000€ repartits de la manera següent: 1500€ en concepte d’honoraris i 3500€ per a la producció.
Cal enviar el projecte, el currículum i un pressupost de producció a través d’aquest formulari (també enllaçat a les bases).
Data de tancament de la convocatòria: dilluns 4 de juliol (inclòs).

Dijous 2 de juny, a les 17:30 h hi haurà una sessió informativa presencial i visita als espais al Centre de les Arts Lliures.

*Annex amb especificacions dels espais aquí