Performing curation: un experiment de programació oberta

18.05.2023 Creació
performing curation artefacte3

El Centre de les Arts Lliures, L’Estruch, Museu d’Art Contemporani de Barcelona, Santa Mònica i ARTefACTe  us conviden a participar a PERFORMING CURATION.

PERFORMING CURATION és un experiment democràtic de curadoria oberta i compartida en el marc de la qual el Centre de les Arts Lliures, la fàbrica de Creació L’Estruch i el centre d’arts Santa Mònica us conviden a participar en la selecció de les artistes de performance forman part de d’ARTefACTe3.

ARTefACTe3 és un laboratori de nova institucionalitat cultural des del foment de les pràctiques performàtiques contemporànies i els estudis de la performativitat. En aquest marc, PERFORMING CURATION és un experiment de testatge dels marges de possibilitat pel foment de la participació ciutadana al disseny de les programacions dels centres artístics.

Amb aquest objectiu, PERFORMANCE CURATION us convida a participar de les seves dues assemblees en el context de les quals es debatrà i escollirà l’eix temàtic i els projectes artístics participants en el cicle de pràctiques performàtiques que el Centre de les Arts Lliures, el centre d’art Santa Mònica i la fàbrica de creació L’Estruch compartiran a les jornades ARTefACTe3 a la tardor de 2023.

Les dues assemblees de PERFORMING CURATION són:

-SESSIÓ 1: Divendres 26 de maig a les 16 h – Santa Mònica, La Rambla 7 – Barcelona.
Assemblea formativa entorn l’escena de l’art de performance actual a Ibèria. Amb la participació de la curadora d’art de performance Susana Hermoso-Espinosa.

-SESSIÓ 2: Dissabte 27 de juny a les 11 h – Santa Mònica, La Rambla 7, 08002 Barcelona.
Assemblea deliberativa per a la selecció de les artistes participants a ARTefACTe3 dins el programa PERFORMING CURATION 2022.

Per inscriure-us, empleneu i envieu el formulari fent clic en aquest botó:

Omplir el formulari