
OBRIM ELS CURSOS DE PRIMAVERA DE L’ESCOLA BROSSA

Des del dia 27 de febrer tenim obertes les inscripcions del cursos de primavera de l’Escola Brossa. Després d’un trimestre on han passat per l’escola les artistes Tanit Plana, Marina Otero, María Salgado, Maria Sevilla i Raquel Santanera, aquest trimestre obrim sis nous cursos, un en línia i cinc presencials.
Els cursos presencials que tindran lloc a l’Escola són “Com llegim”, una introducció a l’hermenèutica crítica a partir de Reixes de llengua, de Celan, amb Arnau Pons; “El poema no es fa sol”, un curs de creació poètica experimental per dinamitzar els processos de creació dels participants amb Maria Sevilla i Raquel Santanera; “La mètrica i la rima en la cançó”, un taller d’anàlisi d’estructures formals de la cançó i de composició musical amb Quim Carandell; “In girum imus nocte et consumimur igni”, un taller on a partir del concepte de deriva es proposaran exploracions urbanes, mentals i digitals per a l’escriptura, amb Gabriel Ventura; i “Kinopoema, cap a una expressió poètica”, un curs sobre l’expressió poètica al cinema on es visualitzaran fragments de films com Maya Deren o Chantal Akerman, amb Javier Urrutia.
Pel que fa al curs en línia, tenim Com un lladre he forçat l’horitzó (II), un curs amb la Laura G. Ortensi on proposarà lectures des de Rodoreda fins a l’Angela Marinescu, passant per Sylvia Plath o Ausiàs March, i un conjunt d’exercicis d’escriptura perquè, per l’empenta del joc de la paraula, es produeixi l’acte creatiu.
Us esperem per l’Escola Brossa! Els descomptes especials s’allargaran fins el 10 d’abril.
També et pot interessar


La Brossa, reconeguda per la qualitat de la seva activitat educativa
La Brossa, reconeguda per la qualitat de la seva activitat educativa
