Equip Humà

La Fundació està formada per un equip de treball amb formació humanística i amb competències transversals, el Centre d’Estudis Joan Brossa, que nodreix de continguts la programació de la Brossa, i el Patronat, que dona prestigi i impuls a l’entitat.

Direcció d'Arts visuals i textuals

Maria
Canelles

Direcció d'Arts escèniques

Georgina
Oliva

Direcció de producció i gestió

Sheila
Eroles

Direcció del Servei educatiu i patrimoni

Judith
Barnés

Gerència

Clara
Rodriguez

Cap de comunicació i premsa

Anna
Casasayas

Comunicació i públics

Sandra
Calvo

Educació i mediació

Sílvia
Galí

Administració, patrimoni i atenció al públic

Laia
Sistaré

Producció i atenció al públic

Carles
Molero

Atenció al públic i botiga

Pilar
Rubio

Atenció al públic i taquilla

Jonc
Boixader

Cap tècnic

Jordi
Baldó

Tècnic

Andrés
Rojas

Patronat

President
Vicenç Altaió
Vicepresident institucional
Daniel Giralt-Miracle
Vicepresidenta d'estudis
Glòria Bordons
Secretari i tresorer
Joan Abellà
Vocals
Mercè Centellas, Dolors Guilleumas, Carme Llopis, Albert Mestres, Jaume Maymó i Antoni Rubió.
Vocals institucionals
Ajuntament de Barcelona
MACBA
Fundació Joan Miró
Associació Joan Ponç
Vocals emèrits
Guillem Sànchez

Per tal de desenvolupar les activitats educatives que la Fundació ofereix als centres educatius, es compta amb un equip intern d’educadors jove i dinàmic, en formació constant. El formen: Alexander Arilla, Carlota Nieto, Marina Frean, Dani Campabadal, Laura Soriano, Claudia Díez, Clara Barceló, Ariadna Caballero, Jan Cabarrocas, Jordi Ferreiro, Diana Garriga, Clara Gil, Laia Serrano, Danitza Sevalle i Anna Solé.

A banda del nostre equip de treball, són moltes les persones que han col·laborat de forma voluntària amb nosaltres: Montse Albella (atenció al públic), Elena Alcina (arxiu i promoció), Eva Bordons (web), Cristina Company (difusió), Josep Cruanyes (assessorament jurídic), Sandra Cuadrado (arxiu), Míriam Gàzquez (arxiu), Jordi Marrugat (arxiu), Marta Oló (arxiu), Maria Antònia Pelauzy (secretaria), Eloïsa Sendra (arxiu i catalogació), Isidre Vallès (arxiu) i Daniel Zapater (blog educatiu). D’altres hi han participat mitjançant beques amb convenis de col·laboració, contractes o facturació: Maribel Hidalgo, Jacob Marcé, Marc Martí i Jana Soto (catalogació de la biblioteca personal de Joan Brossa), Margarida Cardona i Llorenç Mas (arxiu), Roser Bonfill, Grace Mc. Cormick i Ana Moliner (catalogació del fons), Maria Lluïsa Menéndez (administració) i Cèlia Alba, Anna Ayats i l’equip d’Experimentem amb l’Art (servei educatiu).

A la vegada, cal esmentar els diferents practicants que ha tingut la Fundació des del 2012, procedents de diferents graus i màsters: Isabella Bueno, Àngela Castellà, Ibon Celma, Jaume Coll, Pamela Coloma, Pere Joan Cortès, Paula Duran, Marina Egea, Marta Finazzi, Laia Lluch, Alba Lupiánez, Xènia Martí, Grace Mc. Cormick, Héctor Mellinas, Mireia Miranda, Anaïs Muñoz, Laura Mureddu, Alessandro Nerantzis, Elena Que, Carles Rebassa, María Royuela, Martín Sanabria, Ariadna Sanz, Laia Serrano, Francesc Solé i Cristina Vinagre. Tots ells han donat suport al projecte desenvolupant tasques relacionades amb la gestió del servei educatiu, la preparació i organització d’activitats, la creació de nous tallers i itineraris, la gestió de les xarxes socials i la catalogació del fons de la Fundació.

Centre d’Estudis Joan Brossa

Des del Centre d’Estudis Joan Brossa s’articulen les línies de treball i els projectes a desenvolupar per part de l’equip de la Fundació en funció del pressupost i de les propostes que rep l’entitat. L’integren: Vicenç Altaió, Marc Audí, Judith Barnés, Patrici Batalla, Glòria Bordons, Sílvia Caballeria, Maria Canelles, Marc Chornet, Anna Dot, Dimas Fàbregas, Jordi Ferreiro, Fanny Figueras, Sílvia Galí, Teresa Grandas (MACBA), Magalí Homs (Tantàgora Serveis Culturals), Joan Ivern (Experimentem amb l’art), Manuel Guerrero, Jordi Marrugat, Cloe Masotta, Albert Mestres, Carles Rebassa, Gabriel Ventura i Ester Xargay. De forma simbòlica hi és present Pere Portabella.