Escolta el primer episodi de la nova temporada de Ralet Ralet

16.01.2024 Activitats

El passat 15 de desembre del 2023 a les 18h, l’espai B de l’edifici de La Seca va acollir la gravació del primer capítol de la segona temporada de Ralet Ralet, el programa de ràdio creat i conduït pel col·lectiu Cinc Cèntims en col·laboració amb el Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa. La gran novetat d’aquesta temporada és la incorporació del vídeo al programa, fet que permetrà que, a més d’escoltar-lo en directe, el programa també es pugui veure en streaming a través del perfil de YouTube de Cinc Cèntims.

Guiu Gimeno va ser el convidat de “L’edat d’or”, el primer capítol de Ralet Ralet. Amb elli van parlar sobre el passat, la nostàlgia, com ens hi relacionem i com ens en refem. Gimeno va presentar  “Galop de Panderetes”, la seva primera peça junt amb Laura Roig. Una acció performativa que pren com a punt de partida la dansa tradicional per qüestionar el binarisme de gènere, estrenada l’any 2022 a Hangar i reprogramada en el marc del Festival Rihihiu. Després de l’entrevista, les Cèntims van repassar els esdeveniments culturals de les darreres setmanes i van fer propostes per als pròxims dies.

Pots escoltar-lo aquí

Proper episodi: divendres 23 de febrer a les 18 h.