EscolaBrossa_Cortes
Laboratori d’acompanyament de processos artístics

Taller amb Alberto Cortés

Sovint ens trobem amb la solitud enmig del procés de pensament de l’escena. Aquestes sensacions que alguna cosa s’entendria millor o d’una altra manera amb companyia, posant-ho a una altra boca i cos, a altres ulls, i compartint amb les altres, són el que porta a plantejar aquest laboratori d’acompanyament, en el qual podem ficar les mans fins al colze a processos en fase de creació, reinvenció o fragilitat.
Aquest taller està orientat a creadors i creadores escèniques que es troben enmig d’un procés creatiu en fase embrionària o en estat de reinvenció i que necessiten companyia, mirament i pensament.

ALBERTO CORTÉS
Director d’escena, dramaturg i performer de les seves pròpies derives. L’any 2009 comença el seu camí escènic des d’una dramatúrgia bastarda i perifèrica que s’ha anat asalvatjant amb el pas del temps. Des de llavors, no ha deixat de topar-se amb diverses creadores i amigues que han inspirat el seu camí, i de generar peces de diferents formats i disciplines en un intent de continuar tenint esperança en l’intangible i l’humà. Avui dia habita la seva identitat sent creador, performer, director, dramaturg, acompanyant, docent, fill, germà, oncle, amant, amiga.

INFORMACIÓ IMPORTANT
– Els cursos tenen places limitades.
– Les inscripcions es poden tramitar a través del formulari. Només seran definitives un cop efectuat el pagament del curs dins del termini indicat. En cas de no fer el pagament en aquest termini, la plaça quedarà alliberada. Un cop tramitat el pagament, l’alumne rebrà un correu electrònic de confirmació amb el tiquet de compra, si no el reps posa’t en contacte amb l’Escola Brossa a escolabrossa@fundaciojoanbrossa.cat.
– Si les circumstàncies ho requereixen, la programació i/o calendari del curs es podran modificar. Les persones inscrites en seran informades convenientment.
– Després de la primera sessió no es tornarà l’import. Si no es pot assistir al curs, s’haurà d’avisar a escolabrossa@fundaciojoanbrossa.cat amb un mínim 10 dies d’antelació abans de l’inici del curs. En el cas que l’alumne es doni de baixa, se li retornarà el 75 % de la matrícula, sempre que ho comuniqui, com a mínim, amb 10 dies d’antelació. En cas contrari, només es reemborsarà la meitat de l’import.
– Perquè el curs es pugui fer, caldrà que tingui un mínim d’alumnes inscrits. Si no arriba a aquest mínim, quedarà anul·lat i l’alumne tindrà l’opció d’apuntar-se en un altre curs del mateix trimestre pagant la diferència d’import, si s’escau(i sempre que hi hagi places lliures), o es tornarà l’import del curs (100 %). Si el mateix curs es repeteix més endavant, s’avisarà l’alumne amb antelació.
– En cas que l’alumne sigui menor d’edat, haurà d’escriure un correu a escolabrossa@fundaciobrossa.cat per inscriure’s al curs.