CONVOCATÒRIA PROJECTES ESCÈNICS 2022/23

28.07.2022 Creació
Cerca Brossa

La Fundació Joan Brossa – Centre de les Arts Lliures, com a Fàbrica de creació, continua la seva tasca de suport i foment de tota expressió artística que incorpori Paraula, Imatge i Acció com a base i fonament del seu llenguatge expressiu.

Des de desembre 2021 la sala de teatre i altres espais no convencionals de l’edifici de La Seca han acollit l’exhibició de 22 produccions d’arts en viu, acompanyant la creació d’algunes d’elles.

La temporada 22-23 els processos de creació agafen protagonisme com a catalitzadors de les noves avantguardes artístiques i com a retroalimentació de la programació del centre. Per això, entre moltes accions que agafaran forma durant la pròxima temporada, el Centre de les Arts Lliures torna a obrir dues convocatòries públiques d’arts escèniques.

Com va passar l’any 2021, hi ha dues modalitats de projectes que es poden presentar a convocatòria:

Projecte de Companyia Resident: dotació de 30.000€ (més l’IVA corresponent) per a la creació, producció i exhibició (un mínim de 3 setmanes) d’un projecte escènic vinculat a una companyia teatral professional o creador/a independent que pugui disposar d’entitat jurídica pròpia.

Projecte d’arts en viu/poesia escènica: dotació de 10.000€ (més l’IVA corresponent) per a la creació, producció i mostra d’un projecte d’arts en viu i/o poesia escènica vinculat a una companyia, col·lectiu d’artistes o creador/a independent que pugui disposar d’entitat jurídica pròpia. En aquest apartat s’hi poden encabir propostes performatives, d’art sonor, instal·latives, híbrides, etc.

La convocatòria quedarà oberta entre el 15 de setembre i el 15 d’octubre.

DESCARREGA AQUÍ LA CONVOCATÒRIA COMPLETA

Calendari de la convocatòria