Tots els records que algú es pot inventar per tu. Un llibre de Marla Jacarilla

16 de juliol a les 18.30h

Marla Jacarilla va ser una de les tres artistes de l’edició PostBrossa 2020. La seva peça, Anotaciones para una eiségesis, era un joc permanent amb termes com apropiació, còpia, reinterpretació, variació, versió o plagi. Tots els records que algú es pot inventar per a tu va ser una acció en la qual l’artista es va convertir en escrivent de records ficticis.

Tots aquests relats, que són record i ficció alhora, els publiquem amb el segell Publicacions de la Brossa, una proposta literària i artística que s’enceta amb els volums Tots els records que algú es pot inventar per tu, de Marla Jacarilla, i el poemari Eines MortesVives. La presentació del llibre anirà a càrrec de l’autora i de Jaume Muñoz Cunill, pintor i poeta.

Atès que l’aforament és limitat, és necessari que reserveu plaça a través del correu FUNDACIO@FUNDACIOJOANBROSSA.CAT. Activitat gratuïta.