To like or not to like

17 de juliol a les 17h i a les 19h
18 de juliol a les 11h

Dins del marc del Grec Festival de Barcelona us convidem a To like or not to like.

Potser no hi heu pensat mai, però la idea que tenim de la bellesa constitueix una eina especialment potent de control polític. Es potencia mitjançant les xarxes socials, però aquestes mateixes eines de control poden estar, a la vegada, al servei de la dissidència. Ho entendreu perfectament veient l’acció que protagonitza un grup de joves que no encaixen en els estàndards de la publicitat actual. Són persones que pateixen una discriminació per qüestions de raça, de gènere, d’identitat o simplement per no encaixar amb els cossos normatius amb els quals se’ns bombardeja contínuament a través de les pantalles.

Fareu servir uns auriculars sense fils per endinsar-vos en una experiència immersiva site-specific en la qual els cossos, la paraula i l’espai sonor seran els vostres companys de viatge.

Una proposta del Festival Escena Poblenou i la cia. Ada Vilaró en col·laboració amb la Fundació Joan Brossa i Projecte Ingenu.

Un projecte subvencionat per l’Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural (Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya), l’Ajuntament de Tarragona i l’Ajuntament de Barcelona.

L’entrada és gratuïta, però és imprescindible fer reserva a: fundacio@fundaciojoanbrossa.cat

FITXA ARTÍSTICA

Creació col·lectiva a partir d’una idea original d’Ada Vilaró, Marc Chornet i Anna Maria Ricart Direcció escènica: Ada Vilaró Dramatúrgia: Ada Vilaró Assessorament dramatúrgic: Anna Maria Ricart Interpretació: Joel Cojal, Elaine Grayling, Nil Martín, Freyja Palau, Alba Roldán Ajudantia de direcció: Toni Guillemat Composició musical i espai sonor: Gerard Marsal Dispositiu escènic: Marc Chornet Producció administrativa: Imma Romero Agraïments: Marc Vidal, Queralt Prats d’Artransforma, Núria Marquès, Aisa Serra, Ander Puig, La Bobina, David Teixidó, Ivet Zamora i Marina Alegre i totes i tots els joves que hi han participat. Fotografia: Prateek Katyal

Espectacle recomanat a partir de 14 anys.