foc i revolta exposició joan brossa felicitat completa
SHREK, KEBABS I LA SEXUALITAT DE JOAN BROSSA

d'Eduard Olesti amb la col·laboració d'Enric Lizano Sanz i Max Azemar

El pròxim dimecres 14 de febrer el Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa acull Shrek, kebabs i la sexualitat de Joan Brossa, una conferència acadèmicofestiva d’Eduard Olesti que compta amb la col·laboració d’Enric Lizano Sanz i Max Azemar. Aquesta activitat forma part del programa públic de l’exposició Joan Brossa. La sensació mental d’una felicitat completa, a cura d’Anna Llopis, dins del bloc temàtic Foc i revolta.

Shrek, kebabs i la sexualitat de Joan Brossa és una conferència performativa en la qual parlaran sobre la relació que s’estableix entre tres conceptes aparentment aïllats, però misteriosament connectats: els kebabs (símbol de la postmodernitat), Shrek (i el deliri col·lectiu que desperta a Internet) i la sexualitat de Joan Brossa (l’erotisme i el desig són dos elements ben presents a la seva obra).
*L’obra conté contingut sexual explícit

Sobre Eduard Olesti

És escriptor. Guanyador dels premis de poesia Ausiàs March 2023, per Un cowboy crepuscular, una diatriba generacional vindicativa, i l’Amadeu Oller de Poesia 2022 amb el poemari Sarcop: un llibre esquinçador de versos i imatges brillants sobre una societat parasitària.
Cofundador de la companyia trashèdia AP-7, guanyadora de la beca DespertaLab 2022, companyia resident en la Nau Ivanow. Dramaturg de CAÍN loops i did it again (Teatre Jardí de Figueres), Hit Me Fascism One MoreTime (en residència al teatre Replika de Bucarest), Rentadora, gira mundial (Nau Ivanow), No tenim ni idea de què és el teatre (FAT), El Congrés de l’Acomodació (Festival Escena Poble Nou), El recel dels núvols (Premi Ses Salines) i Una fruita estranya (Roca Umbert).
Com a curador, ha programat part del Dijous Veu i Paraula del Santa Mònica, ha participat en el programa Cultures d’Avenir amb el HKW, el Pompidou i el CCCB. Ha participat en l’exposició col·lectiva Utopia Rambles al Santa Mònica, ha sigut Curador de la Sala d’Art Jove 2022 amb el col·lectiu bord, amb qui ha cocreat les situacions Apunts teoricopràctics sobre la festa dels súpers (Santa Mònica) i Fenomenologia dels fenòmens de masses o: el libdup (Fundació Brossa).