sara jensen
Segona aparició “Avui mentre venia m’han dit que ja no en queden”

Amb Sara Jansen Avecilla

La segona aparició vinculada a l’exposició ‘Avui mentre venia m’han dit que ja no en queden’ tindrà lloc el 12 de novembre.  La il·lustradora Sara Jensen Avecilla afegirà una capa visual a la mostra: una instal·lació composta per les il·lustracions de tot allò que va succeir durant la jornada inaugural de la mostra, així com de les anècdotes compartides per veïnes i col·laboradores de l’exposició.

SOBRE LA MOSTRA
Avui mentre venia m’han dit que ja no en queden‘ és la mostra comissariada per Helena Calafell, Abril Carretero Balcells i Anna Vilamú Bosch, integrants de l’equip del Programa d’Investigació Curatorial (PIC) 2024, el projecte de suport a la creació, la investigació i la curadoria artística del Centre de les Arts Lliures i la Sala d’Art Jove de la Generalitat de Catalunya.

SARA JENSEN AVECILLA

Graduada en Belles Arts i especialitzada en il·lustració a l’Escola de la Dona, el meu treball personal es mou entre el discurs expositiu i el reivindicatiu, amb la mirada centrada en qüestions quotidianes i socials de Barcelona. Formalment, em fascina la deconstrucció de la perspectiva a través de la línia amb ròtring. Aplicar la meva feina a tots els reptes que es presentin és el meu esport preferit.