RALET RALET RÀDIO
Compartir

La ràdio del Centre de les Arts Lliures presentada per Cinc Cèntims, un espai de reflexió col·lectiva entorn la cultura. Pots venir a escoltar-nos en directe l’últim divendres de cada mes a l’espai cafeteria de la Brossa.

EP 01 — Sobre l’entendre
Has sortit algun cop d’un esdeveniment sense entendre res del què ha passat durant la última hora i mitja? Nosaltres sí, per això en aquets primer programa de Ralet Ralet parlem amb dues convidades molt especials, la Sònia Ninyerola i la Francesca Vadell, actrius de la peça teatral [BLANK]. Amb elles hem pogut parlar sobre l’art com a privilegi, el no-entendre com a objectiu artístic i del seu procés de treball a l’obra. També ens va acompanyar la Júlia Barbany, actriu i performer amb qui vam parlar sobre ser dona en el post-humor, els col·loquis incòmodes i l’amistat en la creació teatral.

EP 02 — Sobre el performar
Quin paper té la performance dins el món de l’art? Com hi accedim i com la rebem? De quina manera performem a la nostra vida quotidiana? Com ens ajuda per construir la nostra identitat i mostrar-nos cap als altres? En aquest segon capítol conversem i reflexionem sobre el performar amb unes convidades fantàstiques: el Max Azemar , artista del PIC que ens explicarà els ingredients essencials per una bona performance i l’ l’Isa Tofu, cantant i personalitat d’internet amb qui parlarem sobre la performativitat digital i identitària. A més, tanquem el programa amb el petit concert que ens va regalar l’Isa el dia de la gravació.

Escolta’l aquí.