lo niu publicacions la brossa
PUBLICACIONS DE LA BROSSA: ‘LO NIU. POESIA D’HUI, AVUI’

El mes de febrer hem presentat la tercera publicació de Publicacions de la Brossa, una iniciativa que dona veu a creadors que, de forma conscient o no, practiquen la mateixa llibertat que a Brossa li va permetre transcendir el fet literari per posar en dubte tots els límits, d’una forma indisciplinada, de la creació poètica. Sota el segell Publicacions de la Brossa, editem propostes col·lectives, d’autor, poesia, prosa, art, o document que presenten formes diverses que comparteixen l’esperit lúdic característic de l’obra del poeta.

LO NIU. POESIA D’HUI, AVUI

La tercera entrega de Publicacions La Brossa és un projecte que s’ha treballat en col·laboració amb la Fundació Guillem Viladot i amb el suport de l’Ajuntament d’Agramunt, amb motiu del centenari de la Fundació Guillem Viladot. La publicació és el resultat de la primera residència de creació artística Lo Niu, realitzada a Agramunt l’agost del 2022. El llibre és fonamentalment un homenatge a Maneres, conjunt de poemes de Joan Brossa publicats l’any 1976 sota el segell de Lo Pardal.

Presentació:
Dijous 2 de febrer a les 18 h al Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa

L’acte comptarà amb la Maria Canelles, directora de l’àrea d’arts visuals del Centre de les Arts Lliures; en Pau Minguet, director de la Fundació Guillem Viladot, i els artistes participants Alba Sanchez-Fortún, Laia Rausi, Luis Abadi i Joan Codina. I consistirà en una presentació de la publicació i una mostra expositiva del resultat de la residència.

És necessària la inscripció prèvia a FUNDACIO@FUNDACIOJOANBROSSA.CAT