Poesia completa Joan Brossa Volum III · 1971-1976
PRESENTACIÓ DEL LLIBRE: POESIA COMPLETA JOAN BROSSA VOLUM III (1971-1976)

El pròxim dissabte 2 de març a les 13 h el Centre de les Arts Lliures acull la presentació del llibre Poesia completa Joan Brossa Volum III · 1971-1976. Una edició a càrrec de Glòria Bordons publicada per Univers Llibres que conté peces escrites entre el 1971 i el 1976. Poemes amb un clar contingut polític i social, i que són un testimoni de primera mà del final de la dictadura franquista. La presentació prendrà la forma d’una conversa i comptarà amb la participació de Glòria Bordons, pedagoga, doctora en Filosofia i Lletres, catedràtica de Filologia Catalana del Departament d’Educació Lingüística i Literària de la Universitat de Barcelona i vicepresidenta d’Estudis de la Fundació Joan Brossa; i Marc Audí, investigador en literatura de l’Université Bordeaux Montaigne.

El tercer volum de la poesia completa de Joan Brossa conté sis de les set obres de la sèrie Els entra-i-surts del poeta. Roda de llibres (1969-1975), publicats a Editorial Alta Fulla l’any 1989; i els Poemes esparsos, publicats com a darrera part de l’Antologia de poemes de revolta (1943-1978), publicada a Edicions 62 l’any 1979.

Presentació:
Dissabte 2 de març a les 13 h al Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa

Entrada lliure

POESIA COMPLETA DE JOAN BROSSA
La publicació és el tercer volum de la poesia completa de Joan Brossa, una edició imprescindible per disposar de tota l’obra poètica de Brossa, ordenada cronològicament, i entendre l’evolució i la variació de la poesia brossiana, les connexions amb altres branques de la seva obra -teatre, prosa, part visual- i la relació de cada peça amb la seva època.