Presentació del catàleg ‘Joan Brossa, Josep Iglésias del Marquet, Guillem Viladot’

Dijous 15 d’abril a les 18h.

Presentació del llibre Joan Brossa, Josep Iglésias del Marquet, Guillem Viladot. Poesia concreta, Petite Galerie, Lleida, 1971. Aquesta publicació, a cura de Manuel Guerrero Brullet, Pau Minguet i Jesús Navarro, documenta totes les obres incloses en la mostra. A la vegada, i mitjançant textos dels curadors del volum i d’altres autors com Marc Audí, Glòria Bordons, Eduard Escoffet i Ramon Salvo Torres, constitueix l’estudi més complet i extens sobre aquella exposició històrica i sobre l’obra experimental dels tres poetes més significatius de la poesia visual catalana que reprèn l’esperit d’investigació i transgressió de l’avantguarda literària i artística.

Aquest acte comptarà amb la presència especial de Daniel Giralt-Miracle.

Atès que l’aforament és limitat, és necessari que reserveu plaça a través del correu fundacio@fundaciojoanbrossa.cat. L’activitat és gratuïta.

* Aquest projecte compta amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. La publicació és una coedició entre Fundació Joan Brossa i Institut d’Estudis Ilerdencs (Diputació de Lleida).