L’acció contra la poesia i viceversa

Diumenge 12 de gener de 2020 a les 10:30h.

Brossa: gran redymadeista català neix sota l’influx de Dadà-Duchamp i ho escampa. La Muga Caula hi sintonitza i apareix com a concreció d’un espai temps per a l’acció poètica al bell mig del paisatge vaporós de la Caula, un refugi de l’Alt Empordà. Són 5475 dies d’acció poètica internacional i ho volem celebrar i mostrar en perspectiva. Més de 200 artistes de Catalunya i arreu del món han nodrit La Muga Caula amb les seves accions en viu però també amb les seves produccions videogràfiques, fotogràfiques i culinàries, les seves edicions d’artista i dissertacions dialèctiques de tota mena, fent d’una efemèrides minúscula un cos artístic monumental i amarant aquesta terra d’aura artística.

En el marc del cicle PostBrossa organitzat per la Fundació Joan Brossa, La Muga Caula organitza unes jornades d’acció de tres dies de durada que són possibles gràcies a la co-finançament de La Muga Caula (Les Escaules), Merz Mail (Barcelona), Gresol Art (Madremanya), Montagne Froide (Besançon), L’estruch (Sabadell), Acción! Mad (Madrid), Contenedores (Sevilla), Werkbank (Lana), Kuntsplantbau (Berlin), Habitual Video Team (Barcelona), Experimenta (Madrid), Materic (Hospitalet), Art D’ (València) i SoToDo (Berlin).

Acció: Lis Costa & Josep M. Jordana, Yolanda Pérez Herreras, Marina Barsy Janer x Isil Sol Vil, Lucía Peiró i Theodor di Ricco

Aquestes activitats són gratuïtes i tindran lloc a la seu de la Fundació Joan Brossa. No cal inscripció prèvia.