La quarta dimensió del poema. Joan Brossa i la poesia escènica

Dimecres 16 de desembre de 2019 a les 19h.

Presentació dels quatre darrers volums de Poesia escènica de Joan Brossa editats per Arola Editors. Amb aquestes publicacions finalitzarà el projecte de reedició de l’obra teatral completa del poeta endegat l’any 2012. L’acte comptarà amb la presència dels prologuistes dels volums presentats, Francesc Foguet, Enric Gallén, Maria Moreno i Carles Rebassa, així com també amb els coordinadors del projecte, Glòria Bordons i Héctor Mellinas.

Coincidint amb el tancament de l’Any Joan Brossa es convidarà totes les persones que han participat en aquesta reedició i es podrà gaudir de l’espectacle Olor de menta, a càrrec de Laura Alcalà i Emma Riba, projecte guanyador de la 5a edició de ‘Balla’m un llibre’ impulsat des de l’Associació de Professionals de la dansa de Catalunya i des del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya que enguany apostava per la creació de noves peces relacionades amb l’univers poètic de Joan Brossa.

Aquesta activitat tindrà lloc a la seu de la Fundació Joan Brossa, és gratuïta i no cal inscriure-s’hi prèviament.