activitat felicitat completa mar reykjavik
LA LALALA LALA LALA

Amb Mar Reykjavik i Iris Torruella

El pròxim dimarts 9 d’abril el Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa acull La lalaala lala lala, un exercici oral de Mar Reykjavik que compta amb la col·laboració d’Iris Torruella. Aquesta activitat forma part del programa públic de l’exposició Joan Brossa. La sensació mental d’una felicitat completa, a cura d’Anna Llopis, dins del bloc temàtic Llibertat i silenci.

L’exercici La lalala lala lala tindrà forma d’una conversa taral·lejada en la qual recuperarem cites, poemes i cançons que formen part del nostre repertori, i que van ser silenciades a conseqüència de la repressió que continua operant de manera menys evident. A La lalala lala lala s’entén el taral·leig com un codi de complicitat que fa possible la resistència identitària envers la pròpia censura assenyalant la melodia com a ferramenta de resiliència.

Sobre Mar Reykjavik (Sagunt, 1995)
És Màster en MasterLav Laboratori de creació audiovisual contemporània i graduada en Belles Arts per la Universitat Politècnica de València. Compagina la seva pràctica artística amb la docència treballant en espais com Master Lav Laboratori de creació audiovisual contemporània, EACC Espai d’Art Contemporani de Castelló o IED Institut Europeu del Disseny.
El seu treball s’ha pogut veure en espais com galeria Rosa Santos, IVAM, Fundació La Posta, Pols a València; Angels Barcelona, Centre Cívic Can Felipa a Barcelona; CA2M, La Casa Encendida, Matadero, galeria Rosa Santos a Madrid; Fundació Bilbaoarte al País Basc, Centro Párraga o galería Artnueve a Múrcia i internacionals com Spacio Franco a Palerm, SupermarketArtFair a Estocolm, el Centre Cultural el Recoleta a Buenos Aires o l’IAC de Lyon dins de la 16ème Biennal de Lyon. Ha estat resident en Residències de Creació a Matadero (2022), Cultura Resident (2020), Centre Huarte (2020), Resistències del GVA a València (2019 i 2021), Artistas En Residència CA2M i La Casa Encendida (2019), Fundación Bilbaoarte (2018).