Joan Brossa. Autor patrimonial

Dissabte 26 d’octubre de 2019 a les 9h.

Curs formatiu adreçat a personal docent amb l’objectiu d’acostar Joan Brossa als centres educatius a partir del projecte pedagògic i dels recursos educatius de què disposa la Fundació. Durant la sessió, Judith Barnés, responsable del servei educatiu de la Fundació, explicarà el projecte educatiu Laberints brossians i de quina manera és possible l’entrada de nous llenguatges poètics a l’aula a partir de la mostra ‘La xarxa al bosc. Joan Brossa i la poesia experimental, 1946-1980’; Gemma Sangerman, presentarà l’espectacle ‘Espais enllà. Els clàssics de la literatura catalana en un clic’, un espectacle poètic per descobrir el Mapa Literari Català que uneix literatura i paisatge; i, per acabar, Jordi Ferreiro, dinamitzarà una visita performàtica al Gabinet Brossa.

Aquest curs, que tindrà lloc a la seu de la Fundació Joan Brossa, és gratuït i és possible gràcies a un acord establert entre el Departament d’Educació i Espais Escrits. Xarxa del Patrimoni Literari Català. Cal inscriure-s’hi a la pàgina de l’xtec – Formació amb el codi 1000010555. Activitat reconeguda pel Departament d’Educació.