Ganivet

Dimecres 16 de setembre de 2020 a les 18.30h.

Inauguració del projecte immersiu ‘Ganivet’ a la sala ‘Gabinet Brossa’ de la Fundació. Aquest projecte consisteix a fer una relectura de l’obra de Joan Brossa des de la recerca creativa feta per Laia Estruch en el marc de la performance. Estruch proposa una intervenció arquitectònica a l’espai: hi instal·la un escenari mòbil que n’esdevé, a la vegada, un cos escènic. El text transita aquest espai des de l’esperit fregolià i la veu aèria d’Estruch s’hi enganxa des del moviment.

L’escenari-partitura ‘Ganivet’ es podrà visitar fins al 31 de gener de 2021 i s’acompanya d’un programa públic i de mediació adreçat a públic familiar, educatiu i general.

L’entrada a l’espai és lliure i gratuïta i els horaris de visita són els mateixos que els horaris d’obertura de la seu de la Fundació. En el marc de la inauguració es farà un control dels accessos a la sala ‘Gabinet Brossa’ com a mesura preventiva davant de possibles contagis de COVID-19.

Aquest projecte compta amb el suport de la Institució de les Lletres Catalanes.