Ganivet. Performance general

Dijous 17 de juny a les 18.30h.

Performance a càrrec de Laia Estruch en el marc del projecte de recerca creativa ‘Ganivet’. Es tracta de l’activació de l’escenari-partitura sonor instal·lat a la Fundació Joan Brossa per tal de visibilitzar la segona part del procés creatiu de l’artista: la performance. El cos de la peça i la veu d’Estruch es fusionaran per desplegar un exercici únic que només tindrà lloc en aquesta coordenada espai-temps. A més, en aquest cas l’artista s’ha aventurat a escriure un text per desplegar-hi una cartografia de personatges.

Laia Estruch serà a l’espai des de les 18.30 fins a les 19.30h. A partir d’aquella hora l’artista signarà el vinil que ha generat a partir de la peça. Atès que l’aforament és limitat, és necessari que reserveu plaça tot enviant un correu a fundacio@fundaciojoanbrossa.cat. Activitat gratuïta.