Eines mortesvives. Presentació d’un poemari col·lectiu

18 de juliol a les 18h

Anna Reixach, Sílvia Gaset, Roser Bastida, Eli Sanz, Mar Camps, Ona Salvat, Sílvia Galí, Aire-na Tahull i Lídia San Emeterio Arroyo van participar a la primera edició del curs de (lecto)escriptura Eina mortaviva que van impartir Maria Sevilla, Raquel Santanera i Oriol Sauleda durant la tardor del 2020. A resultes d’aquella experiència poètica la Fundació Joan Brossa edita el poemari Eines MortesVives, una proposta de creació col·lectiva.

Aquesta publicació enceta la col·lecció La Brossa, una proposta literària i artística de la qual Eines MortesVivesjuntament amb Tots els records, n’és una de les primeres peces.

Atès que l’aforament és limitat, és necessari que reserveu plaça a través del correu FUNDACIO@FUNDACIOJOANBROSSA.CAT. Activitat gratuïta.